Verkoopstyling

Lotus VerkoopStyling houdt zich bezig met het restylen van woningen die in de verkoop staan of komen. Doel daarvan is een maximaal verkoopresultaat te realiseren. Snel verkopen betekent voor u een sterke onderhandelingspositie. Ditzelfde geldt voor bezichtigingen. Hoe meer kijkers uw woning trekt hoe groter de kans op een bod, hoe beter de prijs die u uiteindelijk krijgt. Wij maken de woning dan ook aantrekkelijk voor een zo groot mogelijk publiek.

Pakkende foto’s op internet trekken de potentiële koper over de drempel… uw drempel!

WAT IS VERKOOPSTYLING?

Verkoopstyling is eigenlijk niets meer en niets minder dan het zo optimaal mogelijk presenteren van een te koop staande woning. Optimaal houdt in:

  • Rustig
  • Ruimtelijk
  • Neutraal
  • Sfeervol
  • Functioneel

Uw toekomstige koper ‘shopt’ op internet (lees Funda). Met letterlijk 1 muisklik gaat hij door naar de volgende aanbieder; hij selecteert (voor een groot deel!) op foto’s. Begrijpelijk, mensen zijn nu eenmaal visueel ingesteld. Misschien kiest hij een top 5, of zelfs maar een top 3, van woningen die hij gaat bezichtigen.

Mijn opdracht is duidelijk: Ervoor zorgen dat uw woning in die top komt!

Immers, geen kijker… geen koper.

Hoe doen we dat?

We beginnen met een kennismakingsgesprek. Tijdens die eerste ontmoeting licht ik u de mogelijkheden van verkoopstyling toe. Hoe werkt het, waarom werkt het, wat zijn resultaten die u kunt verwachten. Wat zijn uw mogelijkheden en wat zijn uw wensen.

Als u naar aanleiding van deze introductie interesse heeft in een inhoudelijk advies, lopen we meteen samen uw woning door. Ik geef dan voor de vuist weg adviezen over alles wat u zelf kunt doen en voorbereiden om een verkoopstyling zo effectief mogelijk te maken. Op basis van ‘werkfoto’s’ die ik tegelijkertijd maak, werk ik één en ander uit in een digitaal adviesrapport. Dit rapport is precies toegesneden op uw woning. Tevens stel ik een offerte op maat voor u op.

Aan dit adviesrapport zijn alleen kosten verbonden indien u verder geen gebruik wilt maken van mijn diensten. Besluit u de offerte te accepteren, dan vervallen deze kosten.

En wat is dan het resultaat?

Verkoopstyling vergroot uw verkoopkansen substantieel. Meerdere factoren spelen een rol bij de verkoop van uw woning, positief, danwel negatief:

  • locatie
  • prijs
  • staat van onderhoud
  • doelgroep
  • etc.

Al deze factoren zijn slechts in beperkte mate of niet te beïnvloeden.

Maar…. ook de uitstraling en presentatie van een huis vormen een heel belangrijke factor  in het verkoopproces. En juist deze factoren kunt u maximaal beïnvloeden.

Een optimale presentatie, daar sta ik voor, en daar ga ik voor! Tegelijkertijd ben ik er van overtuigd dat een sterke driehoek van makelaar, eigenaar en verkoopstyliste een positief effect  heeft op het verkoopproces.

Tot slot… het aloude principe van die eerste indruk, waar men nooit een tweede kans voor krijgt, zie ik vaak terug in de resultaten van verkoopstyling.

verkoopstyling voor

Voor

verkoopstyling na

Na

Tjarda Eggelte

Tjarda Eggelte

Mijn naam is Tjarda Eggelte. Sinds 2008 ben ik gecertificeerd verkoopstyliste en eigenaar van Lotus VerkoopStyling. Ik voltooide de opleiding bij House of Kiki, volgde workshops en cursussen, maar… de praktijk leerde mij het meeste!

Zien is geloven.

Bekijk hoeveel verschil verkoopstyling kan maken