Ik ga er eens even goed voor zitten.
En nogmaals proberen een misverstandje uit de weg te ruimen.

Vaak wordt namelijk ten onrechte gedacht dat je verkoopstyling inzet bij een huis wat niet ‘vanzelf’ verkoopt.
Een soort van crisismanagement dus.

Maarrrr….Verkoopstyling. Is. Voor. Elk. Huis.

Uiteraard, een oude-dames-woning die bij verkoop als doelgroep hippe dertigers heeft, is gebaat bij een flinke metamorfose. Maar OOK, of JUIST als je al een ‘heel leuk’ huis hebt, dat aansluit bij de doelgroep, dan kun je met een minimale investering maximaal rendement bereiken!!

Verkoopstyling is marketing

Marketing voor het duurste dat je ooit in je leven zult verkopen. Niets meer en niets minder. Ugg’s stopt toch ook niet met zijn marketingcampagne omdat zijn laarzen zo ‘lekker lopen’?

In een slechte woningmarkt trekt verkoopstyling de verkoopresultaten omhoog.
In een goede woningmarkt stuwt verkoopstyling de verkoopresultaten naar een hoogtepunt.

Moraal van het verhaal?

Verkoopstyling KOST u niet, verkoopstyling LEVERT U OP.
Want daar was het met marketing nu eenmaal allemaal om begonnen, toch?

En o ja, omdat het oog nu eenmaal ook wat wil, hieronder een voor/ na voorbeeld.

Voor  Na